You've got mail!!!

Ja det fick jag idag eller det var ju inte mail utan ett paket i brevlådan från Sollefteå...

Nyfikna? Ja det var Kaitaqs nya dragsele från uppfödaren. Hon har företaget camas i Sollefteå ni borde kolla in hennes grejer och beställa nåt!

Men men ligger i sängen och funderar på ALLT som händer nu, vet ingenting om livet nu känner jag, men det ska man väl inte veta heller när man är 18 år och bor på landet, är i skolan om dagarna och helgerna är med kompisar. Man har ju knappast någon livserfarenhet.

Ja herregud lite av det som flyger runt i min skalle nu när jag ska sova, såklart tänker man på hela sitt liv när man ska sova, varför är det så för? Det är ju då man minst vill fundera över livet, misstag, framtiden m.m.
Jaja, nu måste jag försöka sova!

Ciao bella<3

Kommentera här: