Mycket info!!!

Asså Shit, nu har jag inte bloggat på ett flertal veckor då jag haft APL (praktik) så haft jäkligt mycket att göra samt så har min blogg-app fuckat sig lite.

Men jag gick ut på APL v13 måndag sen var jag i Stockholm (skokloster) två veckor och jobbade mycket med Stef's sökhundar. Och när vi inte var ute och arbetade med hundarna så tränade vi dem hemma.

Det är så fränt och givande att se hur hans hundar jobbar och samarbetet dem har med varann. Han har fem stycken hundar.

En tjeckisk varghund VITA, en Australian sheepherd JOY, två border collies RONJA &MYNTA, sen har han en siberian Husky GALENA som är kullsyster med min lilla varg.

Sista veckan så åkte vi ner till Söderköping/Norrköping för att jobba här nere lite mer med K och söka med han samt hundträning då stef är jätteduktig med hundträning (hundtränare).

Såklart så glömde jag min systemkameran hemma så det blev nästan inga bilder men som tur är så har man ju iPhonen så några bilder på söket och hundarna blev det i alla fall.

Men men nu är det i alla fall måndag igen så skolan börjar igen, känns konstigt att vara tillbaka i skolan nu när man inte varit här på 4v.
Jag börjar ju 12:30 men eftersom Frida och hennes Berner sennen sov över hos mig och K inatt så åkte jag med dem in till skolan vid 9:30 så sitter på deras Djuretik lektion nu och lyssnar när dem argumenterar.

Hör av mig senare!!
Ciao bella<3

Kommentera här: