Photoboost School!!

Jag släpade faktiskt med mig min systemkamera till skolan idag då vi ville fota kaitaq och harry i rasthagen när dem lekte samt lite seriösa bilder, så här kommer det en liten photoboost igen. 
 
Idag iaf på morgonen så åkte vi till Arbetsmuseet som förra inlägget var om, sen hade vi lunch, då fotade vi doggsarna och efter lunch var det entrepenörskap (UF) och sen sista lektionen var Djurvård då våran lärare (som är legitimerad djursjuksköterska) kollade igenom Kaitaq då han har fått en knöl/böld på halsen/hakan som var vätskefylld och ungefär 6cm i diameter. Hon konstaterade ju att det var en vätskeböld som inte var farlig men jag skulle ändå kontakta veterinären då det ändå är en böld och det kan vara så många olika saker. 
 
Så imorgon blir det att ringa veterinären igen och boka tid till en koll sen kanske förhoppningsvis ta bort den där jädrans knölen... 
 
Här är bilderna från idag iaf då ser ni knölen på hans profil från sidan. 
 
Ciao bella<3
 
 
Min älskade fina pojke ligger just nu och sover bredvid mig i min säng<3 Kärlek på det. 

Kommentera här: