Friluftsdag!!

Ligger nu nyduschad i soffan framför cold case och hör på min varg som leker med sin nya leksak (roadkill).

Idag åkte jag 6:15 hemifrån för att åka till mormor och äta frukost (såklart godare än hotellfrukost). Sen åkte skolans buss till sörsjön vid 9:20 då vi skulle ha nån överlevnads grej i skogen idag. Vi gick långt fick hämta kniv,tamp,pressning, ved m.m.
Sen byggde vi upp ett vindskydd, gjorde upp eld och grillade korv typ.

Vargen fick stanna hemma då jag inte skulle ha tid åt han, så han och mamma tog en långpromenad på morgonen och lite lek och bus.

När vi var påväg hem så stank jag eldrök så direkt när jag kom hem vart det duschen sen sätta igång brasan och sjunga ur mig lite.

Fick även den här tröjan av Micke idag!! Tack så mycket! <3

Ciao bella<3

Kommentera här: