New stable!!

Sitter nu i vargens nya stall, det är så skönt här i nya skolan för då inreder man ju hundens box helt efter egna tankar och det är bra då han känner att det är samma matta som vi hade i mitt förra rum, en mjuk bädd samt filtar.
När jag lämnade han här så skrek han lite tack vare förra skolans påhitt ang hunddagis. Men sen när jag kom tillbaka nu så var det helt tyst och han var faktiskt inne i boxen och låg ner. Sen när han sprang ut i buren så såg han mig men bara små gnydde och sprang in igen.

Då måste jag bara säga att han förut skrek 24/7 i förra stallet, alla andra hundar skällde med och han trivdes verkligen inte. Så skönt att han är bättre nu, det tyder ju på att han inte trivdes som de förra lärarna vägrade tro på.

Ja, ja nu sitter jag som sagt här och lilla vargen sover bredvid, då trivs han. ska snart ha kommunikation.

Ciao bella

Kommentarer:

1 Lotta Eldh:

skriven

Gu vad härligt!!!!!! Ja det är skillnad Linnea på
På folk och folk. Man hade hoppats att kunskap
Är något man skulle kunna ta för givet i skolans
Värld, men nu ser vi skillnad.
Någon kanske skulle gå " kursen"
Puss!

2 Adam Numar:

skriven

Kul att han trivs :) <3

Kommentera här: