New place!!

Sitter nu i min nya lya tsm med lilla vargen, kom ner hit runt 12 då jag och Lisa (klasskompis) gick en promenad med vovvarna (hon har en toypudel). Det gick jättebra, under tiden fixade mamma och syster mitt rum med möblering och inredning. När vi kom tillbaka från promenaden så fixade jag iordning kaitaq's box som vi ska inreda själv (har ej bild lägger upp imorgon eller ikväll). Det vart jättebra med matta, bädd och filt. Men tränar fortfarande på att han ska trivas där.

Jag och Lisa tog en långpromenad nyss, vid sjön och samhället och det var en härlig promenad, då Kaitaq suttit i en bil ett tag så ville vi gå mycket. Just nu ligger han och sover vid grinden till rummet och jag funderar på att ta nåt att äta.
Den ena bilden är från rummet och den andra från promenaden!

Ciao bella<3

Kommentera här: