Mental time!!

Det är så jäkla bra på den här skolan och våran hundlärare Charlotte Swanstein som även är hundpsykolog är så himla bra och jag lär mig så mycket av henne. Det bästa är att hon verkligen tänker på hunden och ger så bra tips.

Här på skolan så får Kaitaq en sån bra inskolning som möjligt med, jag sitter här en stund på morgonen utan att nån lärare tycker det är dåligt för dem bryr sig mycket då det är bäst för K. Han leker med sin godis pyramid som han fick från skolan för att trivas. Samt här får ingen annan person eller elev bara ta min hund och gå ut med han.
Vilket dem fick göra på min förra skola, då kan ju vilken icke-hundmänniska som helst gå ut med han och det är ju helt absurt.

Men men nu ska jag och K gå in i hundskolan och slappa ett tag innan vi åker iväg in till UC och äter lunch samt har två lektioner.

Ciao bella<3

Kommentera här: