I got the power!!

Fy fan vad jag älskar mitt liv och vad nöjd jag är med det nu!!

Nationella idag gick till så här att på förmiddagen hade vi Del I då det var ett vanligt matteprov utan miniräknare. Sen efter det var det Del II som bestod av en enda uppgift som var mer utvärdering kring.

Efter lunch hade vi Del III som var ett svårare prov. Men måste säga att det kändes riktigt bra på alla delar av matte provet. Var riktigt nöjd över mig själv.

Men vi slutade 13 ungefär och min mamma skulle hämta mig 15. Men som tur är har man världens bästa kompis Linnea Jansson som väntade med mig i två timmar. Vi hämtade Harry och satte oss i gräset en stund. Tror till och med att jag somnade ett tag.

Nu har jag ätit pannkakor och ringt Tomas (chefen på Willys) ang. mitt jobb. Han sa att han var jätte nöjd med mig så jag fick jobbet.

Shit vad nöjd jag är, nu är det bara att casha in pengar den här sommaren också.

Ciao bella<3

Kommentera här: