Champagne!!!

Jaha ja. Idag har man städat huset igen då efter nattens bravader. Men men, det är sånt som händer.

Har suttit ute på soldäcket idag med Mammie!! Sjukt mysigt, snacka om matt jag älskar mitt liv. Egentligen inget speciellt med det förutom att jag har världens bästa familj och vänner som alltid finns där för en och man vet exakt vart man har dem.

Pappa ringde mig vid 14 tiden och sa att jag skulle bli hämtad typ direkt och sen skulle jag på jobbibtervju hos Tomas på Willys i Söderköping. Mesans pappa och Kaitaq väntade utanför så satt jag där inne och hade intervju. Det kändes riktigt avslappnat och bra.

Så vid 15 tiden imorgon ska jag ringa Tomas för då har han fattat ett beslut som jag hoppas är JA!!!

Nu sitter vi på soldäcket med en flaska jordgubbs-champagne och salta kex. Mumsigt värre i kvällssolen :)

Ciao bella <3

Kommentera här: