Annars då!!!

Jaha idag hade vi djurhållning som första lektion fram till lunch. Dem delade upp vår klass i två grupper så min grupp skulle va hos reptil.

Vi började med att vattna alla växter i terrarierna sen diskade och tömde vi matskålarna. Diskade ur och hällde bakteriedödande medel i vattenbaden.
Äckligast var nog när vi skulle fixa i ordning maten till ödlorna som bestod av syrsor och äckliga maskar. Usch fy och blä!!!

Vi hade också engelska idag då det var nationella prov idag igen. Den här gången var det skriftligt. Jag tror det gick bra men vet inte alls egentligen!!

Hem kom jag vid 4 tiden ungefär tack vare min mamma som hämtade mig. Möttes av en superglad liten valp när jag kom innanför dörren.

Nu är man ensam hemma med lille vargen när mamma,Micke och lillprinsen är på IFK match. Men syster borde komma hem snart från jobbet!!!

Ciao bella<3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2776578/images/2012/pic_203811437.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2776578/images/2012/pic_203811437.jpg" class="image">

Kommentera här: