Goodnight!!

Idag var det jobb på schemat, GK's bistro 12-17.

 

Det gick jättebra men jag hade så himla ont i mina inflammerade handleder tyvärr. Men måste ju bärs ändå eftersom det blir att jag jobbar ensam i alla fall.

 

Efter jobbet så cyklade jag hem helt stressad eftersom vi skulle åka till mormor och morfar direkt efter.

 

Väl där så hade dem gjort iordning en jättefin plockbricka med olika såser och frukter. Till det så stekte vi fläskfilé och kyckling. Mums vad gott det var. Lite efterrätt vart det ju också såklart, bestod av te och en citronmuffins, så mumsigt och alldeles lagom.

 

 Nae nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp imorgon vid 5 igen. Blir jobb på Willys 6:30-15!!!

P.S har även fått hem ett paket från syster i Åre, vad var det i paketet då? Jo Åre-choklad!

 

Ciao bella<3

Kommentarer:

1 Alex:

skriven

Hoppas den smaka bra älsk <3

Kommentera här: