Frisbee & jobb!!

Jaha ja jobbet gick bra idag med, var lite segt efter 13 ungefär då vi inte hade nåt att göra egentligen, så Hilda och jag hoppade över till Peter & Co. på charken. Fixade upp lite varmkorv, blodpudding, köttbullar och skinka.

 

Vid 16 kom Micke och hämtade mig men först sprang jag in på Anderssons Saluhall där jag köpte ett riktigt gint märgben med lite köttslamser och senor kvar på (till vargen Asså). När jag kom hem till underbarasta så gav jag han benet och han satte fart direkt och sprang stolt iväg.

 

Men eftersom det var första gången han fick ett riktigt vilt ben så skulle jag testa om jag får gå fram och ta benet. Först sprang han iväg men sen lät han mig ta benet medans han satt och kollade på mig. Jag kunde till och med klappa han om munnen när han åt märgen.

Nä nu doftar det mat, blir gravad lax och sallad till! Mums vad gott!!!

 

Ciao bella<3

Kommentera här: