Friends with...

Nu ligger jag ute i min säng i mitt nya rum/lägenhet i garaget. Känns jättebra!! Fixade massor idag med nya sängkläder, mattan fick läggas in, kläderna i garderoben samt lite vanligt fix&trix!!

 

Idag vid 12:15 tog jag och min varg bussen in till nkpg där vi mötte upp Sandra, Ebba och Jennifer. (måste bara säga att det var första gången Kaitaq och jag åkte skälv på bussen utan Harry och Kaitaq sov hela vägen, snacka om stabil hund som inte bryr sig om någonting)

I alla fall så gick vi tjejer till Halvars och tog en glass innan vi gick på våran promenad till HC där vi släppte hundarna i rasthagen sen gick vi in till arken zoo för att sukta efter lite snygga halsband till vargen. Dagen var jättebra och trevligt att träffa tjejerna igen, var ett tag sen sist.

 

 

Ciao bella<3

Kommentera här: