Fabulous day!

Idag hämtade pappa mig från jobbet och skjutsade hem mig, på en moppe faktiskt. Men det behövdes var ju 30 grader hos oss idag. Det fläktade inte ens när jag åkte moppe i shorts och t-shirt. Jobbet gick jättebra idag, vi vart klara med alla pallar väldigt fort faktiskt så vart bara att snygga till, rensa och byta ut frukten på eftermiddagen.

 

Väl hemma så gick jag ut på gräsmattan med vargen och lekte lite med han, men han var så trött pga värmen som var idag. Ioförsig så fick han simma i poolen 4-5 gånger för att svalka ner sig. Lillebror Melker svalkade av sig i sin lilla pool också. När Kaitaq vart trött så gick han och lade sig i skuggan på gräset så jag lade mig bredvid honom där vi båda somnade.

Kvällsmat idag vart en varsin pizza från bästpizzerian "ever" VI&NI.

 

Ciao bella<3

Kommentera här: