Saturday=cleaning-day!!!

Jahopp, ute i garaget där jag bor har jag mina egna små städrutiner. Varje helg så är det storstädning då jag först plockar undan eventuella kläder eller skolpapper. Sen dammsuger jag ordentligt (bakom element, kaitaq's hundbädd, madrassen m.m) efter det skurar jag, byter sängkläder, dammar av samt fixar iordning lite allmänt.

Så såklart är det det som jag gjort idag, som tur är så går det ju snabbt eftersom det bara är 2 rum. Och resultatet är alltid lika kul att se.

Faktum är att jag tycker om att städa och fixa iordning (ingen aning om varför). Trivs så bra när det är rent och fräscht överallt. Sen har jag alltid varit en sån person som har ordning och reda, har inte (som många av dem jag känner) kläder överallt, godispapper, gamla glas, läskburkar, strumpor m.m på golvet. Utan jag har det rent, så nu har jag sagt hur duktig jag varit.

Här kommer lite småbilder från mitt place!!

Ciao bella<3

Kommentera här: