Inga hungriga skoldagar!!!

Jag och Ebba tog med oss matlåder idag till skolan, då hon och jag är väldigt kräsna och har aldrig någonsin blivit mätt av skolmaten. Jag tog lasagne idag och Ebba hade pannkakor...

Ja precis, tror ni jag vart avundsjuk eller? Kände lukten av pannkakor och ville bara ha. Men men får göra det på måndag eller nåt.

På förmiddagen pratade vi med Madeleine som styr över individuell valen och vart inte så nöjda med svaret. Skolan har bara 5 kurser att välja mellan:
Svenska 2
Matte 2
Guidning i Naturbruksmiljöer
Bild
Bygg!

Så bra har vi det på skolan... Eller inte? Vi är så förbannade nu då vi måste välja nåt men tycker inte om nåt.

Aja, vi får väl ta nåt skit som man måste då! när jag kom hem idag fick jag hemgjorda crêpes så jag var nöjd i slutändan. Fick även en karda till min varg idag av Ellinor! <3

Ciao bella<3

Kommentera här: