Idre-resan!!

OMG!!!! Vad har jag gjort???

Jo igårkväll anmälde jag min varg till en hundutställning i Idre, den e bara om typ 3 helger.
Men men nu blir det ett test för att se vad domarna tycker om honom, eftersom alla jag mött säger att jag måste ställa ut han då han har perfekt öron och svans...

Ja, jag vet, vad då perfekt öron och svans! Jag har ingen aning om hur perfekt svans på en husky ska va. Det enda jag vet är att min Kaitaq är så jäkla bäst och söt så jag bryr mig inte om utställningar egentligen. Vill bara testa och se hur det går till m.m.

Så som det ser ut nu tar jag, Kaitaq och Ebba min kompis tåget upp den 14 september till Idre. Sen bor vi i en stuga vid tävlingsplatsen tsm med kaitaq's syster och ägare.

Vi ställer ut den 15-16 september sen tar vi tåget hem den 16, hem till nkpg igen :)

Shit vad nervös jag är!! Men men det ska man väl vara i början va?

Ciao bella<3

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Så fin hund ! Följ mig på instagram ! Emmaekblad <3

2 Linnea Eldh:

skriven

Hej Emma.
Tack så jättemycket för det, jag e jättestolt över han. Ska jag göra!

Kommentera här: