Two schooltest

Nu är jag hemma efter denna härliga skoldag som började med Djurens Biologi där jag gjorde 2 stycken prov samtidigt ett om cellen och ett om fortplantningen. Det kändes jättebra även om jag bara tänkte göra ett prov idag, allt bara flöt på. Så lånade jag Hachiko filmen av Jennifer idag som jagvoch min ängel ska se på idag. Den är sååååå bra men sorglig då såklart. Fick en glad nyhet idag när jag kom hem till syster hon hade köpt block åt mig som är jättefina från Oxford University. Smarta och smidiga block till alla ämnen i skolan. Nu ska vi laga lax,potatis och hollandiesås, mums mums. P.s om ni undrar varför jag inte lägger upp bilder så är det för att jag använder min systers iPad och då funkar det inte tyvärr :( men så är det. Får fixa till det sen när jag flyttar hem till slutet av veckan :) Peace and love

Kommentera här: