I like to have the time i lost...

Nu stor det "LillLördagsMys" på menyn med film, chhips&dipp samt godis!

Annars då så var det en väldigt slapp dag i skolan idag vi gjorde inte så mycket mer än att spela Galen-Panna (ett svinkul spel). Vid klockan 13 så gick jag till mitt möte med Victoria Lundh "kuratorn", där fick jag prata ur mig lite oh få Tips&Råd. Ibland behöver man bara en extra person som kan lyssna, framför allt om man är som jag och inte vill visa sina känslor och/eller snacka om problem med personer. Jag tror inte att jag har gråtit mer än 3 gånger framför någon annan. Och då är det verkligen om det har hänt något.

Imorgon så har vi mentorsdag och vi ska fika i Brunnsparken men då är det REA i stan så jag å KusinVitamin ska se till att fynda lite samt sen så ska jag kanske förhoppningsvis se på KusinCalle som tar studenten då. Vi får se om jag hinner med.


Kommentera här: