A little about me

Nu när jag har en ny blogg så är det väl ganska rättvist att ni ska få reda på lite allmänna grejer om mig. Till att börja med så heter jag då Linnea Eldh, men jag kallas oftast för Néa. Jag är inne på mitt 17:de år, min födelsedag är den 16 Decemberså jag är en skytt. Jag har brunt hår och bruna ögon.


Min familj består av min älskade mamma (Lotta Eldh) hennes sambo (Michael Grinneby), min kära far (Peter Eldh), och min ängel till syster (Alexandra Eldh). Jag bor i Söderköping är en högerhänt singel som sjunger i duschen.


























"Min syster"

Den bästa skådespelaren är Cameron Diaz, den bästa disney figuren är Pluto och den bästa färgen är ljusrosa. Jag lyssnar hellre på musik än kollar på TV, jag har hellre en mysig hemmakväll än är på fest och jag tycker mest om Sommaren.

Jag gillar silver, diamanter, solnedgång. Det första jag lägger märke till hos det motsatta könet är nog leende, stil och hår. Min favoritsport är ridning, jag blir glad om dem runt omkring mig är glada, mitt motto är "det som inte dödar dig, gör dig starkare" och "Dröm som om du kommer leva föralltid, lev som om du skulle dö imorgon".

Jag är rädd för små spindlar och insekter. Jag har en jätte mysig katt som heter Nisse och är kolsvart. Min e-mail är [email protected].


"Lilla Nisse"


Kommentera här: