It's a wonderful life

Nu ska jag ta tag i det här med bloggandet. Jag har ärligt talat inte haft tid eller lust att göra det nu på sommarlovet. Har jobbat på Bråvikensgolfklubb ganska mycket och kommer jobba helger där i Augusti och September. Annars så har jag åkt till Halmstad/Tylösand med Mamma, Micke och syster! I början av sommarlovet åkte jag ju till Öland/Byselkrok med Pappa, Sakorn och syster. Sen har jag ju åkt till syster och haft kvalitetstid med henne.

Halmstad i bilder!



Dag 1. Påvägen ner till Halmstad så stannade vi till på en rastplats och drack oboy och åt macka!!



När vi kom ner till halmstad så checkade vi in och gick ner och lade oss vid poolen.



Påkvällen mötte vi upp min moster och hennes familj i Halmstad City för att äta på restaurang Yoss. Här är min syster Alexandra och kusin Ida.



Här är jag och lillkusinen Alva på restaurangen!



Efter maten så var vi tvugna att ta en promenad runt halmstad och hittade en graffiti park.



Här är från vänster lillkusinen Alva, min syster Alexandra, Kusin Ida och JAG!



Från vänster Fredrik, alva, ida och moster Anki.



Ett jätte gulligt litet hus mitt i centrum :)



DAG 2. Alexandra och jag på Tylösand <3



Tylösand!!



Syster, mamma och jag !!



Påkvällen satte vi oss och åt på Bakfickan en jätte fin restaurang mitt i smeten i halmstad. Mamma och Micke!



Syster och Jag på Bakfickan. <3



Var bara tvungen att lägga upp den här bilden på min vackra mamma <3



Dag 3. Vi stannade på Ullared påvägen hem och där köpte jag en vinterjacka till stallet (Jacsson) för 99 kronor. En ridtröja grön för 149 kronor. Ridvantar och strumpor.



En myströja för 129 kronor, en big t-shirt att sova i.bh, trosor, sockar och skärp.



Spraybalsam, deo, nagellack, 2 filar, nageldecoration, plånbok, pincett, nageltång, minispegel, riskudde, 2 små tavlor med citat på och en Do not disturb skylt.



Till min lillebror som kommer i den 4 Oktober köpte jag, en mysfilt med kanin på, en vit cardigan, bruna snygga byxor, en beige/vit haklapp, 2 nappar, en skylt det står "Här bor en prins" på. Och en regestreringsskylt till barnvagnen. <3

Allt jag handlade gick på 1447:- <3 ÄLSKAR ULLAREDS PRISER.

Linnea Eldh



Kommentera här: