Jag vill tro på det.

Idag fyllde min lilla kusin Alva 9 år <3 vad tiden går fort känns som hon fortfarande är den "lilla" alva men hon e ju hela 9 år nu :) vi åkte in vid 18 och skulle fira henne, det vart taccos där och sen marängtårta till efterrätt. <3 YUMMI!

Annars så har det faktiskt varit höstvindar idag och man har känt den här kylan på kinderna när man var ute, jag vet inte men jag saknar det nästan nu. Jag älskar höst/vinter modet så för mig spelar det ingen roll det får gärna bli höst nu. eller föresten det kan vänta tills mitten av September för då hinner jag få dem här varma mysiga hästdagarna fortfarande!!



Här är hon kusinalva med hennes present från oss, hon har verkligen önskat sig en STOR nalle att ha på sängen. Och när man kramade om den där så ville man ju själv ha en. haha men det blir inget.
Nu ska jag i alla fall sova så jag orkar bära matsalsbord imorgon.

Linnea Eldh

Kommentera här: