I'm feeling like there's nothing that I can't try

De senaste dagarna har Jag, Mamma och Micke varit i vårt nya boende i HYLINGE! Vi målade mitt, mamma och mickes rum samt ska måla hallen i Stockholms vitt. Det kommer bli riktigt snyggt. Jag har även fotat kossorna som går utanför mitt sovrumsfönster och hästarna "Frankie, Sudden och Calle". Det är vad jag har hållit på med dem här dagarna som jag inte har bloggat för vi har kommit hem från HYLINGE runt 9-10 tiden varje dag. I förrgår var jag med min mamma på hennes jobb som ligger mitt i Kolmården så jag gick i djurparken ett tag och fotade djuren. <3



Jag som målar mitt rum med grundfärg.



Min kokompis



Finfina Frankie



Snyggigen



Gammla Sudden så söt så



Coola Calle hon är så vacker



Vägen till slottet och vårt nya boende "flygeln bredvid"

Jag lägger upp KOLMÅRDEN bilderna sen i nästa inlägg!



Linnea Eldh

Kommentera här: