A small part of all the things i am.

Den här söndagen har spenderats på Hylinge där vi målat om i vår lägenhet och fixat en massa med nödvändiga grejer. Jag kan ju inte bara vara inne och måla så jag och min syster gick och kollade ridvägar och vi hittade först en som gik runt flera gärden där det också fanns jätte bra fält att rida på. Den promenaden runt tog 40 minuter, sen tog vi cykeln och cyklade in på en grusväg och vi fortsatte och forsatte tills vi kom ut till 210:an där vi förstod att vi inte var långt ifrån Tvärdala så då fick vi lite panik men fortsatte cykla tills vi kom hem och den turen tog 1 timme och 15 min. Vi var trötta efter det!! Så då gick vi ner till stallet till Tullamore Dew, Callamore och Killamore som kom till oss direkt när dem såg oss. Så gulliga är dem.

Alex och jag ryktade av alla 3 och pussade på dem.. Imorgon ska jag nog mysa lite med dem igen. <3



Den här sången berättar precis hur hästar är. Älskar den...

Linnea Eldh

Kommentera här: