A happy sister...

Igår så åkte jag och mammie iväg till sjukhuset på förmiddagen för att åka på ultraljud, det var det första ultrat jag varit på och det var en jätte härlig känsla att kolla på min lillebror och få ett kort på han. Han e så fin och jag längtar så mycket på att han ska komma till världen och öppna sina ögon så att man får se han "in real life"!!


Detta är min lillebror Hugo <3

Ultrat var klockan 12 men sen hade mamma läkartid klockan 14 som tillslut blev kvart i 3 istället. Sen åkte vi hem och kollade upp om vi kunde fixa biljetter till IFK-AIK  och det gick så klockan 19 var det match på Nya Parken. Första halvlek spelade IFK bra men sen tappade dem det. Och AIK bara fejkade hela tiden. Sen var man riktigt trött när man kom hem så bara att lägga sig i sängen efter lite slötittande på TV.




Linnea Eldh

Kommentera här: