Dog stuff!!

Idag åkte mamma in till Norrköping för att fixa iordning håret hos Vickan. Då bokade hon även in mig i augusti. Äntligen känner att utväxten kommer framkrypandes nu. Usch hatar utväxt det e så fult och det ser så ovårdat ut då.

 

Sen måste jag ju va fin till skolan börjar den 21:e som bara är om 22 dagar. Nu har jag styrt upp med nya p-piller med så jag inte missar något i skolan. Ska va där varje dag och ge 110%. Det roliga är ju att vargen får börja skolan den 12:e september då han är ett halvår.

 

I allfall när mamma kom hem från frisören så hade hon köpt ett Hurtta halsband till Kaitaq (svart) sen bajspåsar 1rulle randiga och 2rullar prickiga. Massa godis blev det också samt en ta med vattenflaska för varma dagar och långa promenader.

 

Nu väntar jag på grannen för vi ska ut och ta en liten kor kvällspromenad så vargen får ut lite mer energi.

 

 Ciao bella<3

Kommentera här: